Święta tuż, tuż!

Święta tuż, tuż i w końcu trochę spokoju w moim życiu! No prawie.

Mogę się pochwalić, że kolokwium zaliczone na 4 i jestem z siebie mega dumna 🙂 Pomijam już fakt, że kolejne mam zaraz 5 stycznia! To będzie porażka – święta przy książkach. Ale damy radę!

Z ręką mam dalej problemy. Wczoraj nawet dała mi nieźle w kość, ale będąc ostatnio w Łodzi, dostałam numer do ordynatora szpitala WAM, który jest ortopedą. Odkuję się trochę finansowo, niech minie sesja i pomyślę o wizycie. Nawet tylko po to, by usłyszeć diagnozę. Tym bardziej, że ktoś ostatnio wyskoczył mi z tekstem, dlaczego nikt mi jeszcze nie zrobił badań pod kątem osteoporozy… Ludzie, jestem młoda jeszcze i mnie przeraża stan mojego ciała, a lekarze najwyraźniej sobie to olewają.

Ale plus jest taki, że jako tako mogę robić pompek i się cieszę, bo nie robiłam ich odkąd mam problemy z ręką. Trochę pocierpię, ale nie daję rady dłużej bez nich :p. No i jeszcze kolega ma mi rozpisać nowe ćwiczenia, to już tym bardziej zacieszam :D.

Jeśli chodzi o życie prywatne, o nową znajomość z klubu, co Wam kiedyś wspominałam – olałam. Stwierdziłam, że straciłam na to tylko czas, bo koleś okazał się głupkiem. Ale w sumie dzięki tej sytuacji zrozumiałam jaka byłam głupia kilka miesięcy temu, nie dając komuś szansy. Przez ostatnie dwa tygodnie dotarło do mnie, że popełniłam wielki błąd i strasznie żałuję, że wtedy nie dałam mu szansy. Mam nadzieję, że uda mi się to naprawić, bo ostatnie dwa weekendy były mega. Także trzymajcie kciuki 😀

Dalej mam fazę z bananową Hyuną i wgl. Nikt jeszcze nie wie o co kaman i dobrze, bo muszę to przemyśleć i dopracować, że tak powiem :D. Ale! Kupiłam sobie czapę na zimę, mimo iż ich nie znoszę – a raczej moje włosy nie znoszą jakichkolwiek czapek. Ale odziwo jestem mega zadowolona, bo kolorek jest śliczny i sama siebie lubię w niej 😀

Jak Wam się podoba? 😀

Plany na Sylwestra macie? Ja mam i będzie fajnie, z mega ekipą spędzam, odpierniczę się i w ogóle! Będę się super bawić, haha 😀

Dobra, lecę się ogarniać, bo praca czeka 🙂 Postaram się odezwać jeszcze przed Wigilią 🙂 Trzymajcie się i miłego dnia!

 

3 thoughts on “Święta tuż, tuż!

  1. Gratuluję zdanego kolokwium, a po za tym pasuje tobie ta czapka 😉 Czasem tak się dzieje, że często zaczynamy coś rozumieć lub doceniać dopiero, jak się to straci. Ja niestety nie mam planów na sylwka, więc u mnie będzie domówka. Życzę wesołych świąt i udanego sylwestra 🙂

Skomentuj

